פוסט בתולין ו/או מה הקשר ביני לבין סקס עם חיות?




נכנסתם! אושר גדול, חברים, אושר גדול :)))


ראשית, אקדים לכם שלום, שלא תגידו שאין לי נימוסים פולניים טובים. זה לא מובן מאליו בעיני שהגעתם עד הלום, ואם תישארו עד הסוף... בכלל, תקבלו את "אות הקורא המצטיין לשנת תשע"א ע"ש ב.אריאלה". 

בלוג זה הוא חילוני-פרנדלי, גיי-אובר-פרנדלי, וכמובן, עובדים זרים פרנדלי. כאן לא מגרשים ילדים קטנים יפים ומלוכסנים! ועל סיפור האהבה שלי עם סינים עוד נדבר בהמשך אי"ה (=אם ירצה השם, למאותגרי דוסית מדוברת).

אז איך בלוג נולד?
ובכן יקירי, בלוג נולד, מסתבר, מלחץ חברתי J
ביקשתם-קיבלתם.

רבותי, אלו הם חרחורי כניעה. נחרותיה של אחרונת הפרות הקדושות לעת שחיטתה (כשרה, בטח שכשרה). אז יאללה, בואו נעשה מה שאנשים הכי אוהבים לעשות, שזה - להציץ! להציץ לאחרים. להציץ לעצמך זה נחמד, כן? אני עושה את זה מדי פעם, אבל זה בהחלט לא מספק באותה מידה. ועל כך יעיד כל מציצן מצוי.

כי מהו בלוג אם לא ויתור על שאריות כבודך העצמי (ביי ביי כבוד עצמי, היה נעים להכיר), שלא לדבר על דיסקרטיות (חה), אנונימיות (חה חה) והיכולת לשקר לפחות לחלק מהאנשים, חלק מהזמן?

אז יאללה, בואו נעשה היכרות, מציצנית ככל האפשר.


אני אספר לכם שפע דברים מביכים על עצמי: אם אני רואה פורנו חיות (ניסיתי, באמת שניסיתי. אבל לא הצלחתי למצוא ברשת. מסתירים את זה ממש טוב כנראה, כאילו שיש בזה משהו חריג או לא טבעי*), האם הייתי יוצאת עם בחורים שיש להם שם של חיה (אריה כן, עם דוב וזאב קצת יש לי בעיה) ואם אני אוכלת חיות (אלמלא הכשרות שמגבילה אותי הייתי אוכלת יותר), ואם אני אוכלת חיות בדייט ראשון (קרה יותר מפעם אחת, בהחלט).

אתם תזדהו (או שלא), תכתבו לי טוקבקים פראיים בערבית (אני אוהבת בני מיעוטים, זה רק ידליק אותי יותר, ראו הוזהרתם) וכמובן שהצעות לשיפור טיוב שדרוג יתקבלו בברכה (וכן, כל השיחות מוקלטות למען מטרה נעלה זו).

למען הסר ספק, אני לא מייצגת אף אחד חוץ מאת עצמי. לא את המגזר שאני נגזרת חריגה בתוכו, לא את חברת התקשורת שאני עובדת בה, לא את אלוהים (בטוחה שיש לו שליחים יותר מוצלחים ממני), לא את העובדים הזרים (על אף חיבתי המדוברת) ולא את מדינת ישראל.



* גברים, זה לא חיות? 



מצ"ב שירו הנפלא של המושבניק הטריפוליטאי שמי שיער שיצליח ככה, הלא הוא דויד גואטה.
שירו עימי את הפזמון הקליט: "מי האפרוח? מי האפרוח???"

13 Response to "פוסט בתולין ו/או מה הקשר ביני לבין סקס עם חיות?"

  1. Anonymous says:

    את חולת נפש. וככה בדיוק אני אוהבת אותך.
    איך לא חטפו אטתך זה באמת פלא!!

    נילי says:

    מלכה ! :)

    Anonymous says:

    הזכרת לי בדיחה:

    ארנב הולך ביער, פתאום רואה חיה.
    שואל הארנב: "חיה חיה, מי את?"
    עונה החיה: "אני אריה."
    "שלום אריה" אומר הארנב וממשיך בדרכו.
    פתאום פוגש עוד חיה.
    ארנב: "חיה חיה, מי את?"
    חיה: "אני צבי"
    "שלום צבי" אומר הארנב וממשיך בדרכו.
    פתאום רואה חיה לא מוכרת ומוזרה
    שואל הארנב: "מי את"?
    "אני כלב זאב", היא עונה.
    ארנב: "רגע, רגע, תחליט, אתה כלב או זאב?"
    חיה: "אה, זה פשוט, עונה החיה, אמא שלי הייתה זאבה ואבא שלי כלב ומפה לשם... אני נולדתי."
    "אה, הבנתי, שלום כלב זאב" עונה הארנב וממשיך בדרכו.
    ובאופן מפתיע, עוד חיה נקרית בדרכו, אפילו יותר מוזרה-
    ארנב: "חיה חיה, מי את"?
    חיה: "אני דב נמלים..."

    (אגב, תנחשי מי האנונימי...)

    Anonymous says:

    הפעם הפתעת, בהצלחות!

    Anonymous says:

    מאוד מאוד מאוד....


    מתאמץ. וחבל.



    טלי, כפרה, את רכבת הרווקות-הדתיות-מתבגרות- מהביצה פספסת כבר מזמן. אי שם בימי הזוהר ('זוהר'. שלום שלום, את יודעת) של NRG יהדות מלפני חמש שנים פלוס מינוס.

    דב נמלים says:

    מי לייק ורי ורי!

    אין עלייך. אני מוכן להיות העורך הלשוני שלך. בכל זאת, צריך גם יד מקצועית לעיתים:)

    שלומי says:

    מי אמר שלחץ חברתי זה לא טוב.
    ברגע זה הבלוג היצטרף לסימניות
    בהצלחה בהמשך..

    מר כפרה היקר, איך יכולתי לפספס רכבת (איכס תחבורה ציבורית. אבל זה נושא לפוסט נפרד) שממילא לא תכננתי לעלות עליה...? וכי לפני חמש שנים הייתי בכלל מה שאני היום? אתה מדבר על רווקות ביצה (שזה לא הנושא בכלל של הבלוג. הנושא, כמה מגלומני, הוא אני!) כאילו שזה טרנד, כשזה בכלל עניין שגרתי לחלוטין, כמו לחגוג בת מצווש. האם זה טרנד עכשיו להיות בת-מצווה? הלא כל שנה הופכות אלפי בנות לבנות 12, כמו שכל שנה מגיעות בחורות (מתבגרות!) לגיל 30. מה רצית, שאכתוב בגיל 25 על חיי בביצה כשלא חייתי בה?
    אני לא חיה לפי טרנדים. אם כבר, אני נוהגת קבוע לפספס טרנדים בעשור בערך, אז אולי עכשיו הכל מסתדר לך... ושיו איך בא לי ד"ר מרטינס :)

    קורא קבוע says:

    אחחחח, הרסת לי את הבריאות.
    תמשיכי כך, אני מבטיח לקרוא בשקיקה כל פנינה שיוצא מהידיים שלך.

    Anonymous says:

    אחלה טלי אם היית פחות בשנים לכיוון שלי אני הייתי יוצא /מתחתן איתך רק בגלל שאת כזאתי!!!! מגניבה אין על השטויות שלך !

    חומד אנונימי, מקדישה לך את הפוסט הבא :)

    סקס says:

    Looking very nice & hot.

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme