הוא יהיה לי בעל, בעל בעל ל"ב. הוא יקנה לי נעל! נעל על עקב!


אז כן, יומולדת ל"ב. הוא כבר כאן. השנה השתדלתי להדחיק את דיכאון הטרומולדת ולא לטבוע לתוכו. זה לא אומר שהוא לא היה, זה רק אומר ששיפרתי את יכולות ההסוואה שלי. 
אגב, השיר הזה - בעל בעל לב - שמתוכו לקחתי את משפט הנושא, הוא חמודי לגמרי. ממליצה לכם לשמוע אותו אם אתם טרם מכירים. בכל אופן, אני יודעת שבטח אתם סקרנים לדעת מה השתנה השנה. אז בבקשה חברים! הנה רשימה מעודכנת!
כן כן, זה
הגיפט ליסט שכולכם חיכיתם לו!

ובכן חברים, להווי ידוע שאני לא חמדנית. אני אוהבת מתנות כזכור, אבל לא צריך לשבור תוכנית חיסכון בשביל הדברים שאני אוהבת!

אז מה תוכלו להביא לי
ולדעת שלא אשתמש בפתק ההחלפה (שתצרפו בכל מקרה, אתם יודעים, שיהיה?)


  • 1-     חלוק מגבת בצבע של בנות. ואני מדגישה: מגבת! לא קטיפתי, לא כזה שנראה כמו שמיכת פיקה, כל הדברים הללו לא עובדים. רק מגבת פשוטה!

  • 2-     ואם אנחנו כבר במגבות, אז מגבות עם מגנט שנדבקות למקרר.

  • 3-     ספרו של יוסף בן מתיתיהו - תולדות מלחמת היהודים עם הרומאים (או מלחמות היהודים, תלוי מי תירגם). לא ספרים שכתבו על יוסף או על הספר שלו אלא את הספר שלו בעצמו. מסמך מצמרר של שנאת חינם. האמת שגם את "קדמוניות היהודים" מעניין אותי לקרוא אבל זה פחות דחוף לי כרגע. תשמרו משהו ליומולדת 32 ורבע!

  • 4-     מאוורר שעומד על רגל – כן כן, לא משהו מיוחד או מפואר, סתם מאוורר חמוד שעומד על שלו! בכל צבע שתבחרו (אדום או ורוד... אני לא קטנונית).

  • 5-     בושם או מי-גוף בריח  OCEAN של ללין. לא קרמים! מאלו יש לי מספיק, תודה. רוצים להתפרע? בושם "ברייט קריסטל" של ורסצ'ה או "מירקל" של לנקום.

  • 6-     בובת באגס באני (רצוי עם גזר)/עוגיפלצת (רצוי עם עוגיות)/מיס פיגי (רצוי עם קרמיט)/סימבה. למה? ככה!

  • 7-     ברביותתתתתתתת כמובן J אורגינל! כמו למשל ברבי נסיכת הוואי.

  • 8-     תכשיטים משמחים, בעיקר מהסוג שכולל מיניאטורות – כמו למשל עגילים שהם בקבוקי בירה, טבעת שהיא עוגת דובדבנים אכולה, שרשרת סושי, שרשרת אזיקים, ובכלל כל דבר מקורי, מעניין, משמח, ומבדח! אה, וגם חיות הולך. סוס, זאב, אריה, חד-קרן (יש חיה כזו!).

  • 9-      ספא. ספא. ועוד פעם: ספא! כל עיסוי יתקבל בברכה. וגם שוברים למניקור-פדיקור הולך. כן, גם קופונים שקניתם בחצי מחיר  J

  • 10-הזמינו אותי להצגה!  רק תוודאו שלא ראיתי אותה כבר.  אפשר גם להופעה קטנה, "זאפאית" כזו. מגוון האומנים שאני אוהבת הוא אינסופי כך שהכל הולך...

  • 11-כרית-טלויזיה – אפשר עם הבחור, אפשר בלי הבחור, אני כאמור לא קטנונית.

אז זהו!
מקווה שהועלתי לכם, ידידי שוחרי הטוב.
ולא לשכוח:
הכי
אבל הכי חשוב
זה
הכרטיס ברכה!!!!!
אל נא תשכחוהו דרלינגז!
יאללה, נתראה בשמחות!

0 Response to "הוא יהיה לי בעל, בעל בעל ל"ב. הוא יקנה לי נעל! נעל על עקב!"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme