חוט של חסד


ראו נא מודעה שבה נתקלתי לאחרונה בהגיעי אל "מוסדות חוט של חסד", המודיעה כהאי לישנא:

"לקוחה יקרה שלום.
עקב עליה בתשומות ייצור החוטים בעולם, חל עדכון בתעריף מריטת הגבות והשפמפמים והוא עומד כעת על 50 שקלים למריטה משולבת, וכ-40 שקלים לעיצוב גבות בלבד.
אנו מקווים כי תמשיכי ליהנות משירותינו המכאיבים כבעבר,
שלך כתמיד,
מוסדות חוט של חסד בע"מ
(בהנהלת צ'רצ'וחינה)"
עד כאן דבר ההודעה.
ובכן, תנו לי לחדש לכם ולהכותכם בתדהמה: לא עלו תשומות ייצור החוטים העולמיות. לא האמירו מחירי הברזל והנחושת ועימן מחירי ייצור הפינצטות. אף מחירי הפקת השעווה הבינלאומיים לא הגדישו את הסאה.
אז למה, למה למה לעזאזל – הגבנית שלי, צ'רצ'וחינה, מעלה מחירים כל כמה שנים?! (יש להגות GABANIT, ולסייג שגבנית אינה חובצת-גבינות מצחינה כפי שודאי סברתם, אלא אישה כבודה אשר מורטת גבות ושפמים להנאתה הסדיסטית).
כשאני התחלתי ללכת לגבנית הנוכחית שלי לפני בערך עשור, עמד תעריף המריטה שלה על 30 ₪ לצמד גבות עבותות כדבעי.
גם כך היה תעריף זה יקר בחמישה שקלים מהתעריף של הגבנית הקודמת שלי, אבל הנחתי לזאת כיוון שהצ'רצוחינה המדוברת עברה דירה לראשל"צ, מה  שהפך את ההגעה אליה למעייפת במיוחד, ואילו צ'רצו'חינה הנוכחית גרה קרוב אלי.
(הסבר קצר לזכרים הקוראים: המורטת לנצח תהיה אישה מגזע הצ'רצ'וחות, או השרשוחות, ולכן כיניתי אותה כאן בשם החיבה צ'רצו'חינה).
הגברים שביניכם ודאי יסכימו איתי שמחיר זה, 30 ₪, ראוי לו שייגבה על תספורת ראש שלמה, כפי שנוהגים במספרות הגברים, ולא על תספורתן של שתי גבות אנוש ( אנוש אמרתי! לא גבות בבון!)
עכשיו תסבירו לי – באמת – כיצד זה קרה שכבר לפני מספר שנים עלה התעריף ל-35 שקלים, וכיום הרקיע שחקים ובעוד הציבור קורס תחת נטל אי-הצדק החברתי, עלה מחיר המריטה אצל צ'רצ'וחינה ל-40 שקלים?!
ורק כדי לסבר את האוזן, העין, והגבה כמובן, אדגיש ואומר שכל התהליך אורך: חמש דקות. כן כן, אוזניכם השומעות, עיניכם הרואות וגבותיכם ודאי מתרוממות בתדהמה: 40 שקלים לחמש דקות, שהם 8 שקלים לדקה ו-480 שמונים שקלים לשעת עבודה.
תופעה זו התרחשה ומתרחשת לא רק אצל הגבניות שלי אלא היא מוכרת לנשים בכל העולם המורטני.
אבל- דחיל ראבכום -  אילו עלויות יש לכן, צ'רצ'וחינות יקרות?!
הפינצטה- אותה הפינצטה היא במשך שנים ארוכות, ומשמשת אתכן נאמנה (וללא חיטוי) בין לקוחה ללקוחה. החוט, הרי הוא מן הסוג הפשוט ביותר – לא חוט זהב ואף לא חוט תייל הוא – וכיוון שאתן מיומנות בשימוש בו, הרי שהוא אינו נקרע בידיכן האמונות, כך שהניצול שלו הוא מקסימלי והנפולת שלו מינימלית. וגם השעווה, אותו דבק קסמים-חמים, בשימוש נבון ועל משטחים כה קטנים כגון גבינים ושפמפמים הרי שמדובר בעלויות זניחות וברכישה שיש לבצע אחת להרבה מאוד זמן.
אז מה הקטע שלכן להתייקר?!
למותר לציין שהטיפול נעשה בביתה של צ'רצ'וחינה, ולכן החשד הקל שעלה בי זה שאולי התייקרה לה לגברת המשכנתא, ואת הייקור החליטה צ'רצ'וחינה להשית על לקוחותיה אשר ממילא קורסות תחת הנטל הכלכלי בעידן הנוכחי.
ובכן, כשבישרה לי צ'רצ'וחינה על עליית המחירים, התקומם ליבי בקרבי. בהיותי אדם מעורב חברתית ומזן מחאתי, מיד רציתי לזעוק "גזל! חמס! גניבה! שוד לאור יום!", אבל היו עוד בנות בתור ולא רציתי לעכב אותן.
בצר לי, וכיוון שהעולם המערבי אינו מתיר לנשותיו חירות נשית אמיתית בתחום הפרווה, מה שלא מאפשר לי להימנע כליל מביקוריי אצל צ'רצו'חינה, החלטתי שכדי לחסוך בעלויות החובה הללו איאלץ פשוט להאריך את השהות בין מפגש למפגש שלי (ושל הגבות שלי) עם צ'רצ'וחינה.
במקום פעם בשבועיים, נלך שלושתנו פעם בחודש.
ובינתיים? מה שיהיה יהיה. ניתן לטבע להשתולל. וכן, אני יודע שזה עשוי לעלות לי בקרבתם של זכרי ישראל, אבל מה אכפת לה לצ'רצ'וחינה, אין לה לב. היא, כדרך הצ'רצ'וחינות מאז ומעולם, נשואה כבר מגיל 15 ומרוטה כתרנגולת.
אז אם אתם רואים אותי מסתובבת כגאורגיאנית בראש קריה, דעו לכם שבכל אשמה צ'רצ'וחינה.

בתמונה: עוד לקוחה מרוצה של צ'רצ'וחינה


0 Response to "חוט של חסד"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme