דיכאון טרומולדת שמח לי ו/או גיפט ליסט לכל מאן דבעי



יש לי ב-26.7 יום הולדת (אני מסרבת לציין פה מפורשות את גילי. רק אגיד שאני ל"א מאמינה שהגעתי לגיל הזה בלי 3 ילדים ובית ברשפון, ודי לחכימא). את הדיכאון לקראתו התחלתי כבר לפני יותר מחודש.
ובכן חברים, יש לזכור שדיכאון הוא דיכאון הוא דיכאון, ולכן דברי חנופה, כיבושין ושאר מחמאות, מוגזמות ככל שיהיו ("ג'וני דפ? אני לא חושבת ששם המשפחה דפ היה הולם אותך בלאו הכי. מה זה טלי דפ? מה את, קיטעת הברות?") יתקבלו בכל עת, רצוי בכתב למען אזכור אוכל לקרוא בהן בכל שעת דחק.
אבל טקסט זה רק חלק מהמתנה. חלק חשוב שלא ניתן לוותר עליו אבל רק חלק!
שכן אודה ולא אבוש:
אני חובבת מתנות. על פי הפסוק: "עֹכֵר בֵּיתוֹ בּוֹצֵעַ בָּצַע; וְשׂוֹנֵא מַתָּנֹת יִחְיֶה" (משלי טו כז) אני כנראה לא אזכה להרבה ימי הולדת, כך שאנא - נצלו את ההזדמנות הנפלאה שניתנה לכם להכירני בחיי ופנקו אותי עוד היום!
על מנת להקל עליכם את החיטוט, החיפוש, הפשפוש ולחסוך לי ללכת להחליף עוד מתנה לא שימושית, הכנתי עבורכם רשימה מסודרת, שתשמש אתכם נאמנה לכל חג, מועד, אירוע, יום האישה, יום הנכבה, יום האהבה לטלי דרלינג וכיוצ'ב.
אציין שהרשימה מיועדת לזכרים ולנקבות מכל סטטוס שהוא: מכרים, ידידים, קולגות, חברים, מוקירים, קוראים נאמנים, מעריצים וירטואליים, מאהבים, חיות מחמד, ובויפרנדז.
השוס ההיסטרי רבותי? אפשר להביא לי
מתנות שלא עולות כסף!
כי אני אישה ירוקה. נכון, אדום יפה לי יותר, אבל אני אישה ירוקה, הווה אומר: שדברים יד שניה משמחים אותי באותה מידה כמו יד ראשונה. לכן אין יותר תירוצים של "לא הספקתי לקנות לך"!!!
מה אשמח לקבל מידכם השניה?
1-  ספרים. ספרי מופת, ספרי שירה וספרי ילדות עתיקים. בשום צורה פנים ואופן לא יוכי ברנדס/נעמי רגן/ספרות נשים רומנטית דביקה.
דוגמאות לספרים? אשמח לקבל את "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" ובכלל את סידרת "חתול תעלול" חוץ מהספר הראשון שכבר יש לי. בכלל, ספרים שבהם השם טלי מופיע תמיד יעשו לי את זה באופן מיוחד. גם את "סיפור על אהבה וחושך", "מיץ פטל", "אם יש גן עדן" ו"מאדאם בובארי" (את שלושת האחרונים קראתי אבל הייתי רוצה אותם גם על המדף שלי), שירי רחל/שירי מאיר אריאל, ואם למישהו יש בבית את הספר של "פרפר נחמד" שיצא אי שם באייטיז – אני מחפשת אותו כבר שנים!
אבל באמת שכל ספר איכותי יתקבל בברכה (ולא, מיכל שלו לא איכותית בעיני). רק אל תשכחו הקדשה, איזה פתק קטן בתוך הספר, ככה, בשביל הנשמה J. ולא לקנות לי שום דבר חדש שקשור בספרים! יד שניה, היישר מספרייתכם, גם קצת מג'וייף, ישמח אותי יותר.

2-  חיות פרווה. בכל בית שמכבד את עצמו יש בובות פרווה משומשות. אז למעט דובים, כל חיה תתקבל בברכה: ג'ירפות! שפנים! פרות! כלבים! חתולים! דגים! שועלים! נמרים! וכמובן: אריות!

3-     ברביות ובגדים של ברביות. אבל רק ברביות אמיתיות! של MATTEL.

4-     סרטים שכבר ראיתם (אני מניחה) וצרובים לכם על דיסקים. כי אני עוד לא ראיתי כלום...

5-     מיניאטורות. אני אוהבת גירסאות מוקטנות של דברים, כסאות קטנים. שולחנות. אגרטלים. כלי חרסינה זעירים. ונעליים כמובן!
                          
וכעת למתנות שלא עולות הרבה כסף אבל שוות זהב:
1-     מתלה לעגילים. הכוונה לדבר כזה: http://www.woodwitch.com/photos/eh5full.jpg

2-     ספאאאאא! כל עיסוי יתקבל בברכה. סתם ג'קוזי לא מעניין אותי, אל תטרחו.

3-     הצגות – תמיד שמחה ללכת. הקאמרי או בית לסין. "מעגל הגיר הקווקזי" למשל.

4-   מחלקת תכשיטים: אני מאוד אוהבת את הדברים של "דיווה" -  http://www.diva.co.il/
יש להם סניפים בכל הארץ, ויש בסניפים הרבה יותר ממה שיש באתר. תמיד יש שם מבצעים, 50 אחוז הנחה או 3 במאה... יש להם למשל שרשרת עם תליון ראי (אמיתי! זה כזה מתוק, ראה סעיף מיניאטורות), או שרשרת עם תיליון שעון בקצה, וטבעות משגעות! אני אוהבת טבעות שעוטפות את האצבע עד לגבהים... או כל דבר מעניין עם נוכחות. בקיצור: לא צריך לקנות לי מה. שטרן J

5-   מחלקת קרמים ובשמים: רק ויקטוריה'ז סיקריט. http://bathandbeauty.co.il/class-3/
יש להם איזה זיליון ריחות, כך שלי קשה לקבל החלטה, בואו נגיד שחוץ מריחות הוניל והאגס כל מה שבא לכם טוב באף הולך. כחולת נוצצים אני מצ'וגעת על סידרת ה- "beauty rush" שלהם, הקרם גוף ספירלה למשל... הורס! http://bathandbeauty.co.il/class-20/

6-   מחלקת סלולר: כיסוי של בנות לנוקיה E71. מה זה אומר של בנות? זה אומר ורוד או סגול או נוצץ או אדום או מצוייר או.... הבנתם לבד. לא שחור J. טוב, רק אם זה שחור כזה: http://www.mycutemobile.com/images/products/medium/at_and_t-nokia-e71x-case-_dash_-pink-flower-faceplate-cover-1-1248.jpg
אופציה נוספת: אוזניות של בנות (כן, הבנתם נכון. ורודות!) שמתאימות לנוקיה המדובר
עוד אפשרות: כרטיס זיכרון (מיקרו SD) 4 ג'יגה.

7-  ברביות- מסידרת barbie princesses of the world או סידרת
בכל סידרה כזו יש עשרות ברביות שונות מכל מיני מדינות ולאומים וכולן מעלפות, מעלפות! וקחו בחשבון שאת נסיכת האינקה כבר יש לי תודות לחבר אכפתי שקנה לי אותה שנה שעברה ושימח אותי עד הגג של עזריאלי J
8-     קקטוסים. יש משהו מקסים בצמח הדוקרני שבא בצורות כה מגוונות. ואולי אני סתם קישקשתאית? בכל אופן, קקטוסים יתקבלו תמיד בברכה!

9-      שעוני חול. בייחוד כאלו מהסוג הנוזלי, כמו שמוכרים ב"הפנינג" למיניהם. אני משוגעת על התנועתיות של הדברים האלו, על הטפטוף הצבעוני שלהם. אל תחפשו הסבר רציונלי...

אז זהו, עכשיו אתם יודעים מה אני אוהבת.
איש לפי כיסו, טעמו, יכולתו ורצונו,
אנא הכבירו עלי מתנות ותזכו לשפע ישועות!
כי כל המכביר- מכבירין לו!
וכל המשפיע- משפיעין לו!



1 Response to "דיכאון טרומולדת שמח לי ו/או גיפט ליסט לכל מאן דבעי"

  1. משה says:

    מעגל הגיר הקווקזי - למרות בראבא - היה אכזבה.
    תבחרי משהו אחר.

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme