חיי האהבה של טלי דרלינג / טייק 6

פנינה ב'- המשך עלילות תומר הבסטיונר ו/או בלונדינית אמיתית
זוכרים את תומר הבסטיונר, אחד מהשישיה שפתחה את סאגת "חיי האהבה של טלי דרלינג"?
ובכן ביקשתיו להתקשר אלי אחרי הפסח, אבל זה לא קרה. הבאסטה נבלעה באפילת השוק.
אך לא לעולם חושך! הנה הוא מפציע כחודש לאחר מכן בצ'ט שבאתר ההיכרויות שם נפגשנו לראשונה, כטוב ליבו באחת בלילה.
אני, אין בליבי טינה על גברים: לא על הנעלמים ולא על שאינם משלמים, ולכן שוחחתי עימו בטוב לבב וללא טרוניה על ההיעלמות בת החודש.
והנה באמצע הצ'יטוט, טלפון. תומר ידידנו החליט לנצל את זה שבסבב הקודם שלנו הבאתי לו את מספר הטלפון הנחשק שלי, והחליט באחת וחצי בלילה שבא לו לשמוע את קולי.
אל תשאלוני למה, אבל עניתי. שאלתיו בנימוס האם זו נראית לו שעה סבירה להתקשר? שכן אני מעדיפה שנשוחח מחר, בשעה יותר נורמלית. תומר, אלגנטי שכמותו, מתעלם מבקשתי ומתחיל להתקשקש. באיזשהו שלב בשיחה הוא שח לי "למה כתבת באתר שאת רזה? את הרי לא רזה".
אמירה מפתיעה בהתחשב בכך שהוא טרם חזה בי בלייב, ומתבסס על 3 תמונות די מחמיאות שלי.
מסוקרנת לדעת כיצד החוש הגברי המחודד שלו רמז לו על עובי מותניי, שאלתיו : "אוקיי תומר, למה אתה גורס כך?"
-          "כי לא שמת תמונות שלך מהפרצוף ומטה".
הממ. אז זו הטעות שלי... ! ידעתי שהייתי צריכה לקרוא את "המדריך השלם לטיפשה המחפשת" לפני שפתחתי כרטיס. תומר, אני מצטערת! אני לא ידעתי שאני אמורה לשים תמונות שלי לאורך ולרוחב ומהצדדים ובמבחר תנוחות!
תומר המשיך לשטוח בפני את דעתו על אודות ילקוט הכזבים הוירטואלי המכונה גם אתרי היכרויות:
-          "מה הגובה שלך? מטר שישים? אז אם את מעל שישים קילו זה לא רזה. אם כתבת שאת רזה זה שקר. ותדעי לך שבנות משקרות כל הזמן, נגיד הן מטר חמישים ושמונה אבל כותבות מטר שישים. את באמת מטר ושישים?".
-          "לא, אני לא. ואני גם לא רזה. אבל זה בסדר, אתה מוזמן להמשיך הלאה בחיפושים, אני לא רוצה לעכב אותך, יש לך את כל הזכות שבעולם לקבל אישה בדיוק לטעמך "
-          "יאללה יאללה, מה את חשה...?"
הביטוי "מה את חשה" חזר על עצמו בעוד הרבה חלקים של שיחתנו הקצרה. ביטוי זה חברים, אינו צורתו הגבוהה של המשפט "מה את מרגישה" כפי שודאי סברתם. הו לא! אנשים מסוג תומר אינם מתעניינים ברגשותיי (יותר במידותיי כפי ששמתם לב).
"מה את חשה"  זהו הסלנג העממי (מי אמר ערסי?) החדש אשר משמעותו היא "מה את מתנשאת / מה את חושבת את עצמך".
האמת היא שהביטוי המלא הוא "מה את חשה ת'צמך" אבל תומר ידידנו קיפד את זנב המשפט והסתפק בלנזוף בי על כך שאני לא מוכנה להתנצל על שקריי המבישים, ושאני עומדת איתן מאחורי דעתי שאין אנו מתאימים כפי הנראה.
ותומר צדק. כנראה שבאמת יש לו לבאסטיונר חוש שישי לעניין; אני רק 1.58 מ' אבל כתבתי באתרים שאני מטר שישים.
אמת, שיקרתי. אבל איזו ברירה יש לי מול כל בנות ה-17 בגובה מטר ושבעים (שהוא בטח 1.68 מ' אבל גם הן משקרות!!!)???
התחרות היא קשה, רבותי! אני צריכה להילחם על אהבתם של מאבטחים, של באסטיונרים, ואני לא רוצה ליפול בסינון האכזר שהם עושים כשהם מפלחים את הבנות באתרים! לכן אני נאלצת לקצץ טפח ולהגביה טפחיים, בעודי זועקת "מי! מי! פיק מי!".
אילו עוד אפשרויות יש לבחורה בימינו?! הרי באתרים כל דבה כותבת שהיא "בעלת מבנה גוף ממוצע", אז מה תגיד בחורה שהיא באמת ממוצעת כמוני?
לכן כל שנותר הוא, לשקר בשביל השלום. או האיתי. או הרועי, או הירחמיאל, מה זה משנה!  
הבינו, זה לטובתכם, אהבלים! אחרת תחמיצו את מיטב הבנות (ואני סוג של מיטב, מיינד יו) על שטויות, קילוגרמים וסנטימטרים... רבאק! זו העבודה שלנו לפסול על סנטימטרים, אוקיי?! כי יש דברים שנעלי עקב לא מאריכות!
תומר כמובן לא עבר את האודישן הטלפוני לצערנו, ולא עלה לשלב הדייטואלי.
כפיצוי חיברתי עבור תומר חמשיר אותו יוכל לפזם בכיף כשיגלה ש(שוב) הונו אותו בדייט:
מעשה במר באסטיונר
שנשים לו נהגו לשקר
ומה רבות התאכזב
כשבמקום עלמה דקת-גו
הגיע לדייט מקרר
*****************************************************************************************
עם תומר הסליחה, אנחנו בטוחים שבסוף תצליח למצוא רזה אמיתית!

בתמונה: skinny bitch

0 Response to "חיי האהבה של טלי דרלינג / טייק 6"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme