צוקי ואני


אוקיי.
אנשים שאין להם פייסבוק -
הם באמת קיימים?


מישהו יכול להוכיח את זה?


בעידן הזה, מי שבוחר לשמור על אנונימיות, בעיני הוא:
א- חשוד. חשוד מאוד. מה יש לך להסתיר?!
ב- מתנשא. ומיזנטרופיות מעולם לא היתה תכונה חביבה, רבותיי.


יוצאים מן הכלל הם צמחונים פדופילים  שהואשמו בהטרדת עלי בייבי ("היי עלה, רוצה סוכר....?"),  חובבי כבשים בשלות (נטולות מרינדה), מלטפים כרוניים של אבטיחים ושל ישבנים דמויי אבטיחים וכמובן דוסי-על שמכבדים פסקי הלכה. לו אני הם, ייתכן והייתי גם מחליטה לשמור על עמימות.


אודה, אי שם ב-2007 גם אני סברתי שאין שום סיבה שהפרצוף שלי יהיה ברשת. חברה שכנעה אותי להירשם, בתואנה שמדובר בכיף חיים: אפשר להקים אקווריום וירטואלי! 


מהון להון לא צברתי הון אבל צברתי חברים, והיום הפייסבוק משמש ככלי ראשון במעלה לשיתוף באירועים ושמחות ושלא נדע, שיתפתי גם בדברים גרועים ואיומים ביותר.
כי נחשו מה?


אני לא מיוחדת. אני לא מצטיינת בשום דבר באופן מיוחד, ומי שאומר לי היום שאני מיוחדת, בדרך כלל מתכוון ל"מה? באמת למדת בבית ספר רגיל? הם לא עלו על כל הפרעות האישיות שלך כבר כשהיית קטנה?". 


אני לא מיוחדת ולכן אין שום סיבה שאתנשא מעל מישהו.


אבל כשמישהו מסרב להיות חלק מהמשחק החברתי, כשמישהו רק מקבל מידע ולא נותן מידע - זה מיזנטרופי. זה מתנשא. זה להגיד "לא אהיה אחד מכם". למה?????????? במה כבודו נשגב מאוכלוסיית בני התמותה?! למה כל פעם שיש אירוע, את כבודו צריך להזמין טלפונית, בזמן שלשאר פשוט שולחים הודעה על איוונט?!


ולגבי הטענה על גזילת הזמן - אויש נו. זה שוב אותו חרא מתנשא: האם כבודו כל כך עסוק שאינו מוצא חמש דקות ביממה, בשעותיו הפנויות, לגמיעת מעט רכילות בריאה על חבריו? ואם כבודו מהזן המתמכר, טוב יעשה אם יטפל בנושא כמו בשאר התמכרויותיו. מי שבגילנו לא יודע לשלוט בעצמו... זו בעיה שמעבר לפייסבוק.


אני גם מתעבת אנשים שיש להם "פייסבוק הכרויות". בחורים שיש להם 48 חברים, מתוכם 39 זה בנות עם פרצופים יפים, ויש להם תמונה אחת ייצוגית. זהו. אפס פעילות. בן אדם, לא בא לי להיות חברה שלך בפייסבוק. אתה לא באמת משתף, ואני כן באמת משתפת. לא כיף לי חוסר ההדדיות הזה.


שלא תבינו לא נכון: אני ממש לא מאשרת בחדווה כל לץ וכל לצה. בגלל שבאמת יש אצלי בספר הפרצופים חומרים מסווגים, אנשים נבררים בקפידה, ובדרך כלל מי שאני לא מכירה אישית ואינו עוז זהבי - לא יקבל כרטיס כניסה.
גם לאחר שאושרו, החברים החדשים נמצאים בתקופת מבחן וגורלם נחרץ בתום התקופה. מעטים יישארו. חלק יועפו, חלק ייחסמו, חלק יקבלו מכתב תביעה מעו"ד על הטרדות. 


בעידן שבו מידע אמור לזרום בחופשיות, מי שחושב שזה חכם להמשיך לשמור את כל הביצים שלו בסל, בסוף ייתקע עם ערימת ביצים סרוחות. בקטע הזה אני הכי מרגול: "יאללה יאללה, מה אתה מתעווז עלי????".
הייתי מסכמת ואומרת שמי שאין לו פייסבוק שילך לחפש ת'חברים שלו, הבעיה היא - שפשוט לא יהיה לו איך... 


צוקי שלי מזיע ומתפשט... שווה לצפות עד הסוף!



0 Response to "צוקי ואני"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme