נערת גבעות/ חלק 2


ובכן, בפוסט הקודם הבטחתי את השיר הראשון בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית על אודות גבעת שמואל, ולפיכך אקיים. מדובר בגירסה לשירם של הרד הוט צ'ילי פפרז, "מתחת לגשר". הם שרים על לוס אנג'לס, אני שרה על הגבעה היקרה לליבי. 
 וכן, כשאנתוני קידיס הצעיר, פלפלון אדום מתוק שכמותו, רץ בקליפ הזה בלי חולצה ועם שיער ארוך, זה לגמרי מדליק בעיני. אבל היי, אם הוא היה רץ עם ציצית מתבדרת ברוח, זה היה פי אלף יותר שווה! נסו לדמיין את המחזה הזה ותיהנו מהפנטזיה הזו גם אתם/ן!

השתדלתי כדרכי בקודש להיצמד עד כמה שאפשר לטקסט המקורי ולרוחו וכמובן שבסוף השיר,  יופיע לו מילון מונחים קצר, למי שבגבעה הקטנה לא גר.

קבלו ללא שהיות נוספות :

מתחת לגשר (קוקה קולה)


לפעמים אני חש
שאין לי רֵעַ
לפעמים אני חש
שידידתי היחידה
היא העיר שאני גר בה
העיר של שמואל עם הגבעה
בודד ובלי אח
אצטופף לי בקרליבך...

מגיע אליה                  
דרך כביש ארבע או גהה
מטפס על גבעותיה
עושה קניות ב"חביב"
ברחוב הנשיא
רצחו איש ערסי
אך אינני דואג              
)טוב, זהו שקר בסיסי...)

פזמון:

לא אנ'לא רוצה לחוש
כמו באותו יום נמהר
כשבטעות הצעתי
חתונה לסמדר
לא אנ'לא רוצה לחוש
כבול ומשועבד
טוב לי ביוני נתניהו
עם שותפים בלבד
 yeah yeah yeah yeah

סמדר לא סלחה לי
אמרה שתנקום בי
אני לא דאגתי
חייתי משבת לשבת
פתאום מתחת לגשר
הפציע לו טנדר
שתי יריות, ועכשיו
Together we cry…

לא אנ'לא רוצה לחוש
כמו באותו יום נמהר
כשבטעות הצעתי
חתונה לסמדר
לא אנ'לא רוצה לחוש
איך זה להיות בזוג
אני מוכן למחוייבות
רק לחוזה-השכירות...

  yeah yeah yeah yeah
Love me I say yeah yeah

מתחת לגשר קוקה קולה
איבדתי את בתוליי
מתחת לגשר קוקה קולה
רציתי עד בלי די
מתחת לגשר קוקה קולה
נגמרה אהבתי
מתחת לגשר קוקה קולה
היא מחקה אותי...

yeah yeah yeah
Ooh no no no yeah yeah
Here I stay yeah yeah

Here I stay...
******************************************************************************************


מילון מונחים קצר למי שאינם תושבי המקום:

גשר קוקה קולה - מפעל קוקה קולה, המצוי בבני ברק על כביש גהה, העניק לגשר המכוער והמצחין הזה את שמו, כמו גם קפאין ותועפות של סוכר.

קרליבך- יש כמובן את הרב שלמה קרליבך שניגוניו הפכו לזרם משל עצמם בקהילה הדתית לאומית, אבל אני התכוונתי לבית הכנסת ברחוב ביאליק בגבעת שמואל שנקרא בכלל בית הכנסת "לכו נרננה", אבל אף אחד לא קורא לו ככה, כולם קוראים לו "קרליבך" בגלל סגנון התפילה הקרליבכי (הרבה שירים וניי ניי ניי כמו שהחבר'ה במגזר אוהבים). מפורסם בהיותו בית הכנסת הצפוף בתבל בערבי שבתות, כשבסיום התפילה המינגלינג של המתפללים והמתפללות שנהרו החוצה (או הגיעו ספיישל לטקס הסיום החברתי הזה) הופך למעכב הקידושים מספר אחד של ערבי שבתות בגבעת שמואל.

"חביב"- הסופרמרקט של הגבעה. שוכן בפאתי קניון הגבעה. אין מצב שתגיעו לחביב ולא תפגשו שם לפחות מכר אחד שלכם, עושה קניות משל עצמו.

הרצח ברחוב הנשיא בגבעת שמואל - התרחש ממש לפני כמה חודשים. סיפור אמיתי על דם, דמעות ואייל 
גולן.
יוני נתניהו- אחד הרחובות באזור המכונה "גבעת שמואל החדשה". הרבה בניינים גבוהים וטובי מראה, הרבה דירות שמושכרות לשותפים/שותפות, וקו תחבורה אחד, יחיד וארור שמשרת את כל האזור (כן, נו. ברור שהתכוונתי ל-69).

0 Response to "נערת גבעות/ חלק 2"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme