חיי האהבה של טלי דרלינג / טייק 5

אז כמו שאתם ודאי זוכרים, חטפתי אי-אילו כאפות לפנים מבחורינו המצויינים. זה שמנמן, ההוא עצבן, והשלישי קמצן.
אבל בהיותי אדם אופטימי, אינני אומרת נואש. אני ממשיכה לתחזק את הכרטיסים שלי, והללו מביאים לפתחי עוד תוצרת מובחרת ממיטב בחורינו!
להלן מבחר פנינים:
פנינה א'- זאב בלול הפרגיות

זאב, פנה אלי באחד מן האתרים וכתב לי שהוא בדרך כלל לא יוצא עם בחורות בגילי אבל נראה לו שאולי אני שווה את ההתפשרות. כמובן שהוחמאתי עמוקות אבל בכל זאת, לא רציתי שיתפשר בשלב כה מוקדם של חייו (רק בן 34) ואיחלתי לו בחורה כלבבו, אולפניסטית כדבעי. אולפניסטית, יודע כל זכר דתי מצוי, הינו השם הניתן לתלמידה באולפנא (=תיכון דתי לבנות בלבד). הנ"ל כנראה אינו בקי בז'רגון המגזר על אף שהוא רשום באתר דתי, והוא ענה לי בזו הלשון, טקסט שהוא לא פחות מפרוזה-לירית, רבותי. (זהו ציטוט כמובן, והשגיאות במקור):
"לא הבנתי מה זה אולפנסטית?
הכוונה צעירות??

כמובן כל אחד היה רוצה להתחתן עם בת 17 אבל הוא צריך להיות לפחות בגיל שלה או בהפרש סביר.

עם השנים למרבה הצער מתפשרים על מה שיש ועל גיל מתקדם מאד.

מרוב כל ההיצע הגדול בצד הגברי, אבדו הבנות את תכולתן הנפשית וכך הן מתפזרות למספר רב של בנים ללא היכולת להתמסד ולהתמסר לגבר אחד.

תאבות גדולות משאירות רק רעב גדול."
ובכן, את זה שזאבים הם רעבים יודעת כל כיפה אדומה, ואני מסכימה איתך זאבון, שבשר צעיר תמיד עדיף על בשר בגיל מתקדם מאוד (מאוד מאוד). אומרים שהוא מתקשה ואף מבאיש.
אני רק מקווה שאני עדיין לא איבדתי את תכולתי הנפשית (בהנחה שהיתה לי אחת כזו אי שם בגיל 17, הגיל המועדף על גברים בני 34 מסתבר...).
זאביק, חברים, לא המשיך איתנו לשלב האודישן הטלפוני. הוא נפל בשלב האודישן הוירטואלי.
מצטערת זאבון!
אבל אני בחורה טובה ומוקירת תודה, לכן על הפרוזה הלירית הנאה שכתבת לי אגמול לך בשיר שלם שחיברתי במיוחד עבורך! קבלו את:

פזמון לזאבון/טלי דרלינג
זאביק זאביק זאבון
הוא זכר מאוד נבון
רוצה ילדה מהתיכון
שמע שזה טוב לפריון
אץ לו רץ הזאבון
שטוף תאווה אל התיכון
קליל נמרץ ומלא באון
ובידו הפיתיון -
תכולה נפשית והיגיון
שכן ידוע ומפורסם
שתאבה הוא שם של סם
שיוצר את הרעב
של בחורה לכל זנב
ומרוב זנבות הן לא רואות
מי שווה יותר ומי פחות
מפחדות להתמסד
עם הזאב הפנימי להתמודד
אך מה זאת ארע...? מה פה קרה...?
שוד ושבר, האולפנא סגורה...!
נשבר לב הזאב לרסיסים L
כך ברחובות פוסע הוא
ומתפשר
על בנות שלושים...
******************************************************************************************
אז בהצלחה רבה לזאב חובב הפרגיות, ואתם תתאפקו קצת כי בקרוב מאוד תעלה עוד פנינה!

0 Response to "חיי האהבה של טלי דרלינג / טייק 5"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme