חיי האהבה של טלי דרלינג / טייק 2


שלום חברים יפים!

זוכרים את הפוסט הקודם שהסתיים בזה שהיו לי 3 דייטים חדשים לצאת אליהם? כן, אני יודעת שנשארתם במתח, אבל לקח לי איזה שבועיים להיפגש עם כל השלושה.

אז הנה לכם, שלושה סיפורי אימה. לא לקרוא בחושך, לא לקרוא לבד, לא לקרוא אם את בהריון או מניקה או עדיין מאמינה במין הגברי.

לגברים: חובה לקרוא! כדי שתדעו איך לא להתנהג.

המטרידן הקטן

קיבל את זכות הראשונים עקב הטרדות בלתי פוסקות. אחרי שהודעתי לו במיסרון שעקב הטרדותיו הרבות הגעתי למסקנה שיש לנו חוסר התאמה במפלסי הלחץ שלנו ולכן אין בכוונתי לשוחח עימו כלל, אפילו לא את שיחת הטלפון הראשונה, הוא התקשר מחסוי ולצערי עניתי.

בשיחה הוא ניסה לשכנע אותי שניפגש בכל זאת כי חייבים לעשות השתדלות ושנורא מצאתי חן בעיניו (חנופה מצעירים תמיד עשתה לי את זה), הפליג בשבחי עצמו, בגרותו וניסיונו המיני העשיר על אף גילו הצעיר, שאל אותי אם אעמוד בארבעה סבבים לפחות בלילה (למה לעמוד, תהיתי, אם אפשר לשבת/לשכב/לרכון על ארבע ולצעוק בגרמנית "קח אותי עכשיו מאבטח לוהט שכמותך"...?) ווידא שאני מספיק פתוחה כדי לדבר "על כל נושא שבעולם".

הערתי לו בעדינות שאולי שיחת טלפון ראשונה היא לא הזמן והמקום להפליג בדמיונות שכאלו, ושאולי כדאי שנתכנן את לו"ז הפעילות המינית שלנו אחרי שניפגש ולא לפני, אבל הוא בשלו: "אני מאוד מיני וזה מאוד חשוב לי". לא, כי את שאר הגברים סקס לא מעניין, טוב שציינת זאת, אתה כזה מיוחד!

אז מתי נפגשים??? (ואיך אומרים את זה בגרמנית...?) שאלתי את עצמי ועניתי לעצמי: כמה שיותר מהר כמובן, כדי להוריד מעלי את המטרד הלהוט הזה.

מה רבה היתה אכזבתי כשבמקום המאבטח הצעיר, החסון והרב-שגל שדמיינתי הגיעה לפגישה קציצה.

קציצה שמנמנה, חרוכה, נמוכה, שעירה, ועם נשק.

הקציצה אף טענה במהלך הדייט שסבה הוא יקה שהיגר לארה"ב ומשם עלה לארץ, ואני תהיתי איפה בכל השחור והשעיר הזה מסתתר לו איזה גן ארי אחד לרפואה.

בכל אופן, קרן האור היחידה בדייט הקציצתי הזה היה המלצר הנאה שלנו, רותם, שמסתבר שהכיר את הקציצה מהתיכון וכך פצחו השניים בשיחת עדכון ערה ("אז מה שלום מנשה רוטברג...? שמעתי התחתן ונולדה לו שביעיה") שארכה כרבע השעה, רבע השעה היחידה מהדייט מבלי שהקציצה ינזוף בי שאני בררנית ולכן הגעתי לגיל 30 בלי להתחתן.

אני בררנית?!

המאכל האהוב עלי הוא קציצות!!! תשאלו את אמא שלי!!!

מאוד רציתי לשלם על הדייט, בכל זאת הקציצה רק מאבטח ואני הייתי אכזבה גדולה מבחינתו ("את תמהונית ולא רצינית", כך פסק בסוף פגישתנו) אך הוא ממש העיף לי פיזית את היד עם האשראי, שילם על שנינו, וגם צ'יפר את רותם בטיפ שמנמן כמעט כמותו. לא כמו רותם, רותם היה דווקא... הטעם שלי. רותם היה... עוגת גבינה! J

לסיכום (סקאלה של 1-10)

מד מראה מראה שעל הקיר: 3
מד עניין: 4
מד רוחב היד: 9
Mad man: (מד הטירוף): 7
מד חרמנות: 9

ציון ממוצע מדדים שליליים: 8
ציון ממוצע מדדים חיוביים: 5.3


בפרק הבא: עלילות משה המתנחל!
אל תחמיצו!

1 Response to "חיי האהבה של טלי דרלינג / טייק 2"

  1. Anonymous says:

    טלי!!!! תעשי לי קציצות!!

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme