משואה לתקומה

·     אמש (ערב יום השואה) הגעתי לדירה מזת-רעב. בדירה היתה השותפה שתחי'ה, ועל הכיריים החשמליים/חשמליות עמד סיר מהביל. זה כמובן שימח אותי באופן אוטומטי! אצתי לסיר לראות מה מתבשל בתוכו וראיתי שנקניקיות. אני לא אוכלת נקניקיות כי זה אוכל זבל (חוץ מבג'מס) אבל הייתי כ"כ רעבה שאמרתי יאללה, מה שיש נאכל.

אבל!

כעבור שניה חשכו עיני הדוסיות: הייתכן שהשותפה הצדקת בישלה לנו נקניקיות בסיר ה.......................................... חלבי?????
שוד ושבר!
ובעיקר: אני אשאר רעבה!!!!!!!!

מיד הרגיעה אותי הצדקת שתחי'ה, שהמדובר-כמובן-בנקניקיות מן הצומח. וישמן ישורון בכיף שלו ויאכל שתי מנות.


·  תנו לי להגיד לכם, שיש משהו מאוד מביך בלאכול ארוחה דשנה וחמימה מול תוכניות טלויזיה על השואה. יש בזה מן האי-נעימות.

·  ומשואה לתקומה:

היום נסעתי לעבודה בבוקר, טרוטה כרגיל. אך לפתע אורו עיני: זכר-ג'יזסי (תמונה בהמשך) עמד שם, תמיר וארוך שיער, תלתליו הענוגים שופעים לו על עורפו וכולו רך ולבנבן...

תנו לי להגיד לכם, שגברים עם שיער ארוך, שופע ויפה זה בזבוז משווע!!! בעיקר אם יש להם גווני שמש טבעיים כאלו (לשלל קוראינו הזכרים נסביר שאלו הם פסי בלונד נאים על שיער מעט יותר כהה).

למה זה טוב?!

רוב הנשים בעוונותינו מעדיפות גברים קצוצים בעוד שרוב מוחלט של גברים משוועים לנקבה ארוכת תלתלים. לכן אני, שאם תשאלו אותי מה בא לי אני אגיד שבא לי קצוץ מכוסח בורוד, נאלצת לחרף מחלפותיי אצל ספרים גרועים ויקרים, להטביל אותן במיני מרקחות, וגם אז הכל מחושמל, מג'וייף ומתפרע...! אבל העיקר שיהיה לבחורים שלי במה למשוך.

אז לבזבז שיער טוב על גבר?! אלוקים, וואי לייק דיס?!

·  במוצ"ש הייתי במסיבה פרטית. מה זו מסיבה פרטית? זו מסיבה שבה אתה מגיע למועדון ואין בו אף אחד חוץ מהתקליטן ומוזג המשקאות, אז היא נהיית פרטית. רק אני, והחברות שלי J.

כיוון שאיני מחפשת לי בן זוג במועדונים ואף לא פרטנר לריקודים (אני סוליסטית וגם עקומה ואחרי שפעם כמעט פיצצתי למישהו אף בניסיון מגושם לרקוד בזוג אני לא מנסה יותר) הרי שכמה שפחות זכרים יותר טוב, ואפס זה בכלל מבורך.

זה היה ליין של אייטיז-ניינטיז, הכי מסיבת כיתה (לא שהייתי במסיבות כיתה אבל ככה שמעתי).
למחרת, הפייסבוק מציע לי חברות עם סי היימן.

היי אתה, גיבור גדול!  תפסיק להשתמש בכל המידע שיש לך עלי! מה השלב הבא? תראה שאחד הספרים האהובים עלי זה "אם יש גן עדן" ותציע לי חברות עם מנהיג החיזבאללה?!  שהרי יש לנו תחומי עניין משותפים!
ו- babe alert : אפרופו "אם יש גן עדן", עוז זהבי משתתף בהצגה "בופור" בהבימה. אני עוד אהיה שם, ואדווח לכן, חברות, איך היה. סימכו עלי שאעשה את העבודה השחורה בשבילכן, יקירות.

סי

זכר ג'יזסי
 (תקליקו עליו נו, לא יודעת למה זה מתעוות)


  
יאללה, שיהיה שבוע טוב ויפה.

0 Response to "משואה לתקומה"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme