ויזה פלטינה - להתאהב כל יום מחדש או: סקס עם קמצנים – למה חשוב להיזהר?


שלום לכם שוב, רעים אהובים (לא נו, אתם לא רעים! "שַׂמֵּחַ תְּשַׂמַּח רֵעִים אֲהוּבִים" זה חלק משבע הברכות שאומרים בחופה. אלו היו 15 שניות על ביטויים שדוסים מבינים מיד ולחילונים ייקח הרבה זמן להיזכר מאיפה זה מוכר להם, אם בכלל...).

הכל התחיל כשהייתי בבית של חברים וראיתי באמבטייתם את האביזר הסוחט שפופרות של משחות שיניים, אותו גימיק-תחבולה הדואג לבל חלילה תינמק טיפת משחה לבדה בתוך השפופרת (מצ"ב תמונה להדגמה http://www.gimmick.co.il/itemz/pi-2952-2-x0.jpg).

מיד ובאופן אינסטינקטיבי (כלומר בלתי נשלט!) עלתה בי התהיה: האם הייתי מוכנה לצאת עם אדם הסוחט את שפופרותיו עד תום? האין זה מעיד עליו שהוא בעצם.... קמצן?!

לא קל, לא קל להיות נקבה מודרנית. צרכייך מרובים, נעלייך מתרבות, חיכך העדין לא עומד בטעם הלוואי של פלאפל-שמן-מכונות בחמישה ש"ח והוא מתאווה לטונה אדומה צרובה קלות על מצע של ניוקי-כמהין. זכר-קמצן, אותו תת-גזע עיקש (ועל כך בהמשך) של הזכר הממוצע, לא יוכל להשתלב בתוכניות העתידיות של הנקבה המודרנית, ולכן אין מנוס מלהכריז על אמת אחת פשוטה: אף אחת, אבל אף אחת! לא אוהבת קמצנים.

עפ"י הגדרה מילונית, קמצן הינו "כילי, צייקן, חסכן מופלג, חס על כל פרוטה, שומר על כספו באופן מופרז, לא מבזבז". לכאורה פשוט! מי תרצה כילי או צייקן? הרי אלו שתיים מן המילים הכי מכוערות בעברית (אחרי פות, פין, שופכה, שקיק, כרובית וגוזיה. בררר).

נשים, אם לא ידעתם, נוהגות לערוך מעגלי נשים בהן הן אוחזות ידיים ויורקות על תמונותיו שר האוצר (סמל לקמצנות גברית מרושעת בקנה מידה לאומי). כן כן, כך משחר האנושות.

זכורתני שיחת רעות להתרועע (אמיתית לגמרי, נשבעת בשלושת כרטיסי האשראי שלי) שהבהירה לי עד כמה הפחד והתיעוב של אישה מן הזכר הקמצן חזקים ואימתניים המה. באותה שיחה, דיווחה לי חברתי מ' על הזכר שעימו דייטה שהוא קמצן. "ואיך הגעת למסקנה זו?", שאלתיה בחברות טובה. "כשירדתי למטה, הוא עמד ליד האוטו".  "ו-"? "ו-הוא כ-י-ב-ה את המנוע. בזמן שהוא המתין לי".

האם ידע המסכן עת דומם את מנועו שבכך חרץ את גורלו ויכול היה לחסוך גם את ה-14.90+24.90 (עלות קפה ועוגה ממוצעים) כפול שתיים, שכן הכל היה כבר אבוד מראש? האם שיער בנפשו מה חמורה תהיה תוצאת פעולתו הלכאורה קטנה זו? ודאי שלא. אך הנקבה המודרנית, הו לא! היא לא תיתן את ידה ביד קפוצה. קפצת? עכשיו, במחילה, קפוץ לי.

עפ"י הסבר מנומק זה ועפ"י דרוויניזם פשוט, אוכלוסיית הזכרים הקמצנים היתה אמורה להיכחד, שכן אף נקבה ודאי לא מוכנה להתרבות עם אחד שכזה ביודעין. דא עקא, שאותו כילי בן כלאיים יש לו דרכים משלו לסנוור את הבתולה רכת השנים וטובת הלב:

יוצא הוא עימה לשוח בשדה במסווה של רומנטיקה, עודו קוטף לה סביונים וחרציות דרוסים, מושתנים ומכונמים בתואנה ש"אין, אין כמו בטבע!".
טוען שיש לו קפהקפהפוביה ושהוא מעדיף להימנע ממקומות צפופים שכן מחלות החורף הן דבר  מדבק ו"חמש מעלות זה כמעט שלג! תודי שזה רומנטי לטייל ככה. וגם מחשל" .
לובש הוא טי-שירט של המותג הנחשק מהניינטיז GAZOZ בצבעים זרחניים ואיורי גולשים ומתהדר בזה שלא העלה גרם מאז כיתה י', עת נרכשה החולצה בידי אימו המיטיבה.
פוטר בהינף יד את הצורך ברכב עודו רוכב על הגל הירוק, "זה מטעמי זיהום אויר" וכמובן שמרבה להפליג בשבחה של עבודת רגליים מאומצת ("גברת, שוקיים כאלו לא מפסלים עם דוושות!").
משכנע בדברי חלקלקות ש"חשוב ליישב את ארץ ישראל" ולכן קראוון בראש גבעה נישאה וסחופת-רוחות (ואין המדובר בגבעת שמואל, מיינד יו) עדיף בעיניו עשרות מונים על פני פנטהאוז בתל-אביב "החלולה, המטונפת, הצפופה, הדביקה, המהבילה והמגעילה" ושאר סופרלטיבים שלא מפריעים, במפתיע, למחירי הנדל"ן בת"א להאמיר. 

כך הוא מפיל בתירוציו העלובים נקבות מהזנים המכונים  "צעירה מכדי לראות נכוחה", "מסתפקת במועט", "מתה להתחתן", "אבל יש לו לב טוב" ו"העיקר הבריאות".

זאת ועוד, יש להניח כי אותו צייקן לא ישקיע בכובעוני יוקרה העשויים לטקס משובח ויסתפק במותגי-בית זולים מסוג "לייף", ו-שימו לב קוראים יקרים ובעיקר קוראות- הפנצ'ר המתבקש כלול כבר בשם המותג. גם זו היא דרכו של הקמצן להפיל בפח את הנקבה התמימה, והנה היא הרה ועכשיו בבקשה לכי חפשי עריסה משומשת ספוגת שתן תינוקות באתר "אגורה".

אם כן, כך, רבותי, שרד לו התת-גזע זכר-קמצן והגיע לאן שהגיע. לא נותר לנו הנקבות המודרניות הבשלות אלא להדריך את הנקבות הצעירות להיזהר ממכבי מנועים, סוחטי שפופרות, מחזיקי כספומט-סטודנט, אנשי החצי-חצי, מקנחי אף במטפחות בד, נועלי נעלי ספורט לכל אוקייז'ן (אותה נעל, למען הסר ספק) ורוכבי אופניים (ולא, זה לא בריא. מי הדביל שחושב שישיבה על כיסא העינויים הזה יכולה להיות בריאה? ולא, אתם לא חייבים להאמין לי- תקראו לבד: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3151347,00.html).



נ.ב- מצ"ב המחשה לכילי בן זמננו!

לסיכום, אאחל לכן הקוראות שתמצאנה את נערי הויזה-פלטינה שלכן שיפניקו אתכן עד זוב, ולכם הקוראים שתהיה לכם אחת כזו, כמאמר השיר: "ויזה הו ויזה חבקיני חזק, ולעולם לא ניפרד! ויזה אותך הן אהבתי מכל!". כי רק אהבה תנצח. עו"שלא.

5 Response to "ויזה פלטינה - להתאהב כל יום מחדש או: סקס עם קמצנים – למה חשוב להיזהר?"

  1. Anonymous says:

    יאלללה

    Anonymous says:

    טלי, פוסט חזק. מלכה . נילי

    Anonymous says:

    אפי מריח תחושת פרסום על גבי הבלוג.. האם נכון הדבר? האם הבלוג ממומן ע"י מעסיקייך??

    Anonymous says:

    ובכן טלי דארלינג, זו טעותך. כל הפזרני חינם של הבנות המודרניות הם אלו שמגיעים לפת לחם כי להם לא נשאר. וכך תתחתני עם ג'נטלמן לפני החתונה שיפזר עלייך ממון רב, אך אחרי תאלצו להסתפק בקפה נמס עלית עם חלב 3% משקית, בעוד הקמצן-צייקן-כילי יהיה מנהל הבנק שלך, ויחסום לך ת'חשבון כי אין לך מאיפה להחזיק אותו. ואשתו? לה יהיה אמריקן אקספרס זהב ביזנס, עם מסגרת של 30-40 אלף לחודש,כי הוא כבר לא ירגיש את זה בכיס וגם לא ממש יהיה איכפת לו (ברגר, שירותי יעוץ בע"מ אינטרנשיונאל)

    מר תחושת פרסום, אם אתה מבין קצת את עולם השיווק, האם, במידה והבלוג היה ממומן ע"י מעסיקי, הם היו נותנים לו להיות אדום...?
    ;)

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme