הו ריהאנה, הו ריהאנה או: שירי השבת שלי ושל חברותי

אז הלכנו בשבעס קוידש לבית הכנסת. בדרך התחלנו לפזם פזמונות של להיטים ידועים. השיר הקליט של ריהאנה, S&M, התחיל להתפזם לו בפיותנו הרגילים לדברי חול ורעות רוח, אך מיד נזכרנו שערב שבת זה לא הזמן ובית הכנסת זה לא המקום להבל הבלים משוקץ שכזה.
מיד בצאת השבת נתכנסתי למשימה הקדושה של גיור השיר, למען יוכלו בני ובנות ישראל לפזמו בכל עת ובכל שעה תחת כל גבעה רעננה. אז קבלו את הלהיט הבא שלכם, "עלון לשבת"!


שה שה שה
שבת! 
שה שה שה
שבת! 
שה שה שה
שבת! 
שה שה 
שבת! שבת! שבת!


 
חשה בטוב להיות רעה  (Oh oh oh oh oh) 
לא שומרת נגיעה  (Oh oh oh oh oh) 
החטא משגע, כל ידיד וכל רע  (Oh oh oh oh oh) 
אהבה זה טוב, זה מצויין  (Oh oh oh oh oh) 
ואתה נראה דוס לעניין (Oh oh oh oh oh) 
אך בסוף יתגלה שאתה
סתם רק עוד חרמן

פזמון:

אני אולי רקובה, אבל רוצה דוס של אמת
סקס זה נפלא, אבל במקווה יותר לוהט
תבין, דפי גמרא מדליקים אותי נורא 
אבל השיא זה העלון של שבת...

 
כן אני אולי רקובה, ולא ממש דוגמה טובה
לחסיד המתמיד או לתלמידי הישיבה
אבל דפי גמרא מדליקים אותי נורא
ו- אין כמו העלון של שבת!


שה שה שה
שבת, שבת, שבת
עלון ל- שבת
שבת, שבת, שבת
עלון ל-שבת
שה שה שה
שבת, שבת, שבת
עלון ל- שבת
שבת, שבת, שבת
עלון ל-שבת

אהבה זה טוב, זה נפלא (Oh oh oh oh oh)

מראש ביקשתי מחילה (Oh oh oh oh oh)
לא אסתפק במועט
לא אצא עם לייט

פזמון:
אני אולי רקובה, אבל רוצה דוס של אמת
סקס זה נפלא, אבל במקווה יותר לוהט
תבין, דפי גמרא מדליקים אותי נורא 
אבל השיא זה העלון של שבת...

 
שה שה שה
שבת, שבת, שבת
עלון ל- שבת
שבת, שבת, שבת
עלון ל-שבת
שה שה שה
שבת, שבת, שבת
עלון ל- שבת
שבת, שבת, שבת
עלון ל-שבת

שה שה שה
בת, בת, בת


הו, ההרגשה שיש לי
כשאתה מגיש לי ת'עלון
זה בדיוק מה שייחלתי לו,
תן לי רק שו"ת אחד קטון
גם טוב לי שו"ת במסרון,
העיקר שיהיה בע-ע-ע-לון לון

פזמון:
אני אולי רקובה, אבל רוצה דוס של אמת
סקס זה נפלא, אבל במקווה יותר לוהט
תבין, דפי גמרא מדליקים אותי נורא 
אבל השיא זה העלון של שבת...

 
כן אני אולי רקובה, אבל אומרת "אשר יצר"
אחרי ביקור זוגי בשירותים של הבר
ומשניות וגמרא מדליקים אותי נורא
אבל אין כמו העלון של שבת!

שה שה שה
שבת, שבת, שבת
עלון ל- שבת
שבת, שבת, שבת
עלון ל-שבת
שה שה שה
שבת, שבת, שבת
עלון ל- שבת
שבת, שבת, שבת
עלון ל-שבת

שה שה שה
בת, בת, בת
שה שה שה
בת, בת, בת
שה שה שה
בת, בת, בת!!!

 
מצ"ב מילון מונחים לחילוני המצוי של חלק להבהרת חלק ממושגי השיר:

v     עלון לשבת -  מחולק בערבי שבתות בבתי הכנסת. מכיל דברי תורה לפרשת השבוע,  שו"תים (ע"ע), סיפורי צדיקים ועוד.
v     שו"ת- שאלות ותשובות- הקהל שואל שאלות בהלכה והרבנים עונים. משרבו הסלולרים בישראל, החלו המוני עם ישראל להטריד את הרבנים גם בשאלות בסמסים, וכך הרבנים נאלצים להשיב בקיצור תווים (70/140) מה שכמובן גורר תשובות לא נורא עמוקות.
v     לייט- דתי לייט, דתי חפיפניק כזה (לא כמוני! אני סוג של דוסית...)
v     "אשר יצר"- הברכה הנאמרת בצאת היהודי/ה מבית הכיסא. משמעות הברכה היא הודיה על שקיימת מערכת בגוף לסילוק הפסולת. הטקסט המלא- כאן

עוד מצ"ב השיר המקורי, לשם פיזום והשוואה

3 Response to "הו ריהאנה, הו ריהאנה או: שירי השבת שלי ושל חברותי"

  1. Anonymous says:

    בשביל הלהיט פופ שמאלץ בשקל הזה התאמצת לתרגם ולעדן?

    Anonymous says:

    איזו מעולה!! משוררת! עושה את זה טוב מריהאנה!

    כדי שאנשים לא יפזמו את המילים המשוקצות נאלצתי לתרגם! מה לעשות שזה שיר קליט ומידבק?!

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme