פוסט קצר לשם שינוי, על איבוד דם ועוד משהו קטן


@  התקשרה אלי גלינה, מהמעבדה של "מכבי שירותי בריאות". כשמתקשרים אלייך מהמעבדה אחרי שעשית בדיקות דם זה די מלחיץ. הם לא כאלו נחמדים שיתקשרו סתם כך לכל אדם, הרי. אם הם מתקשרים סימן שהם צריכים לספר לי משהו דחוף, אחרת היו מתאפקים ומחכים שאגש בעצמי לרופא (מה שלא קורה אף פעם כמעט, אני עושה בדיקות דם ואז לא הולכת לראות מה יצא. זה הרי לא טופס לוטו...) .


אז כן גלינה, הלחצת אותי. מה גיליתם שם? אני עומדת למות? תוך כמה זמן? הקוראים רוצים לדעת! הלב שלי דפק, ללא ספק. גלינה אמרה שאת בדיקות הדם שעשיתי בשבוע שעבר, אצטרך לעשות שוב. "למה"? נחרדתי. איזו תוצאה גרועה קיבלתם שאתם רוצים לוודא שוב?

אבל גלינה אמרה שהם פשוט איבדו את המבחנות. אנשים רעים ב"מכבי" איבדו לי את הדם. ושאבוא שוב לעשות את הבדיקות. הרגשתי הכי אתיופית לרגע .... ;)


*      קניתי קישוט כזה לסלולרי עם האות שלי, T. העניין הוא ש-T, בתכל'ס, בעיקר עם העיגול הקטן למעלה שמחזיק אותה, נראית כמו צלב. אז אם תראו צלב זהוב קטן עם יהלומים משתלשל לו מהנייד שלי, תדעו שלא התכוונT.

0 Response to "פוסט קצר לשם שינוי, על איבוד דם ועוד משהו קטן"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme